piątek, 21 lipca 2017

Nebyť pádu, mohol som ísť o medailu, ľutoval Cink po závodu vo vyhni

Potom, čo štart v Baku odriekla česká bikerská jednička Jaroslav Kulhavý, stal sa Ondřej Cink českým lídrom. A svoje role sa zhostil dôstojne. "Nakoniec budem s piatym miestom spokojný," rozprával, avšak s rýchlym dodatkom: "Bezprostredne po dojatie ma však výsledok trochu mrzí."

A je zrejmé, prečo: Cink sa držal v päťčlennej skupine na čele, jednu chvíľu aj viedol. "V duchu som si hovoril, že by to mohlo vyjsť; išlo nás päť a za nami bola veľká diera. Ale ten pád mi to pokazil, "líčil.

Bohužiaľ - slovenské čakanie na prvú medailu z Európsky hier pokračuje preto, že pred činkami v zákrute pošmykol jeho taliansky súper:" Ja išiel cez neho, cez riadidlá a prvé trojka nám ušla. Blbo sme vypadli z boja o medailu.Pritom jeden zo Švajčiar ov tak trochu visel na gume a ja cítil šancu…"

Málo platné, bolo z toho vo veľmi žeravom azerbajdžanskom popoludní nakoniec veľké švajčiarskej predstavenie: tamojší jazdci brali všetky tri medaily a predovšetkým víťaz Nino Schurter podal v ťažkých podmienkach grandiózny výkon.

"Nikto po ňom už ani nešiel," uznal Cink. "Mal obrovský nástup, všetci sa potom sústredili na boj o druhé a tretie miesto. Ale Švajčiari si to zaslúži, prišli sem s najsilnejším tímom. "

Závod na okraji Baku označil Cink za najťažšie v tejto sezóne. "Bolo to náročné.Trať je rýchla a intenzívna a v horúčave všetko uberalo viac síl než normálne, "popisoval. Okrem piateho miesta bude český biker na prvý Európskej hry spomínať aj kvôli kuriózne situácii, ktorá súvisela s tým, že dráha pre horské bicykle susedila so strelnicou.

"Pri prvom tréningu ma trafil do helmy úlomok" holuba ", niekoho ďalš ieho vraj trafil brok do nohy. V piatok som sa trochu bál tu trénovať, "hovoril, ale už s úsmevom:" Našťastie sa potom strieľalo na druhej strane strelnice, takže to bolo v pohode. Dúfal som, že sa to vyrieši, že si niekto bude sťažovať. A to sa asi stalo. "


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz