czwartek, 13 kwietnia 2017

Poukážky beží späť LeSean McCoy sa na dobu neurčitú so zranením kolennej šľachy

McCoy hovoril o prekážke prvýkrát v piatok. Hovoril, že pokrok vo svojom zotavenie z poranenia ľavej ochromiť pred Buffalo Week 3 zápasu proti Miami Dolphins, ale bolelo to znova 24. septembra. McCoy sa pokúsili hrať cez zranenia v Buffale víťazstvo 41-14 nad delfínmi ale narazil na iba 16 yardov na 11 nesie.

"Po týždni 2 (proti New England) som bol stále lepší, lepší pocit, "povedal McCoy. "A potom, že vo štvrtok nejako som ho zraniť znovu a to je tam, kde sa stala chyba. Snažil som sa to naozaj tlačiť.Myslím, že spackal som niečo hore. "

McCoy pôvodne poranil podkolennej šľachy v praxi výcvikový tábor v dňoch 18. August.LeSean McCoy všetkom ale žiada Philadelphia Eagles kouč Chip Kelly rasista Čítajte viac

na Unibet-Uvítací bonus vyzdvihnete tu 5 ft 11in, 208lb beží späť je známy pre svoju rýchlosť a rezacie schopnosti, ktorá je ovplyvnená zranením.

"Nie som ten typ modriny byť spustená cez všetky," povedal McCoy. "Má to robí im chýba a dostať von.Ak nemôžete robiť, že nemôžete robiť nič (). "

McCoy nevylúčil chýba viac času a povedal, že bude čakať vrátiť, kým je úplne zdravá.

"Jedna vec, ktorú proste som sľúbil, je nemôžem ísť von, či nie som 100 percent," povedal McCoy. "Nech je to čokoľvek, ja rúti sa dostať späť, ale ja nehrám, kým som si na 100%." ​​

Tieto účty majú veľké nádeje pre McCoya po získaní beží späť túto offseason v obchod s Philadelphia Eagles.


Prostredníctvom troch hier, on 43 nesie na 146 yardov.

Buffalo má schopný nahradenie na bežiaci späť v nováčikovskej Karlos Williams.piatom kole draftu mu boli príjemným prekvapením u 186 yardov a tri pristátia začať sezónu, spolu s priemerom 7,8 yardov za nosenie.

Prijímač Sammy Watkins (tele), stráž John Miller (triesla ), bezpečnostné Aaron Williams (krk) a prijímač Marquise Goodwin (rebrá) boli tiež vylúčiť nedeľňajšom zápase proti New York Giants.

S číslami nízkych u beží späť, že účty podporoval Cierra dreva z praxe squad na aktívnu kalendári piatok popoludní. 5 stôp 11in, 213lb beží späť hrala v piatich kariéry hrách.Vstúpil do ligy ako undrafted voľný agent s Houston Texans v roku 2013.

Ak chcete priestor pre drevo, bankovky vydala obrannej náradie Andre Fluellen.

Prijímač Sammy Watkins (tele) , strážiť John Miller (triesla), bezpe� �nostné Aaron Williams (krk) a prijímač Marquise Goodwin (rebrá) boli tiež vylúčiť nedeľňajšom zápase proti New York Giants.

Unibet online bonus

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz